همراهی و پشتیبانی

پله پله شما را همراهی و پشتیبانی می‌کنیم...


از آنجایی که سایت و اپلیکیشن موبایل یک محصول زنده است پس نیاز به مراقبت و نگه داری دارد.
در شرکت طراوان علاوه بر رعایت اصول مهم طراحی سایت مانند استانداردهای طراحی، سرعت، سئو، امنیت، سادگی، کاربرد پذیری، انعطاف پذیری، تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و کارشناسان ما به شما در زمینه برندسازی آنلاین، تولید محتوای مناسب با استانداردهای موتور گوگل و بازاریابی اینترنتی، بارگذاری محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی و استراتژی های بازاریابی اینترنتی مشاوره می‌دهند تا نهایتا به نتیجه و هدفی کارا برسید.
در صورتی که زمان و یا نیروی متخصص برای تولید محتوا و انتشار اصولی آن را ندارید، ما میتوانیم این کار را برایتان انجام دهیم.

 

طرح پشتیبانی ویژه طراوان برای افرادی که به دنبال پشتیبانی هستند

بسیاری از مشتریان ما در حالی که برای پشتیبانی و مدیریت سایت خود دچار مشکل شده اند و یا به دلیل ترافیک کاری زیاد، فرصت بررسی و بروز رسانی محتوای سایت‌ها رو ندارند، به ما مراجعه می‌کنند که این امر باعث کاهش بازدید سایت‌های شرکت‌های مشتریان شده بود. از آنجایی که یکی از مهمترین فعالیت‌های ما در شرکت طراوان پشتیبانی، بروز رسانی و نگهداری سایت شرکت‌ها و همینطور افزایش بازدید و فروش آنهاست، برای حل این مسئله، شرکت طراوان، سرویس پشتیبانی ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در آن بصورت هفتگی و ماهانه با تولید محتوای تخصصی کسب وکار با  مشتریان در ارتباط است و ارائه خدمات میدهد.

<< مشاهده امکانات بسته تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی>>

 << مشاهده امکانات بسته نگه داری و پشتیبانی سایت >>

برای توضیحات تکمیلی و سفارش تماس بگیرید : 01133242774 - 09381213818

پشتیبانی حرفه‌ای سایت

در شرکت طراوان تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و کارشناسان ما به شما در زمینه تولید محتوای مناسب و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی کمک می‌کنند تا نهایتا به نتیجه و هدفی کارا برسید و فروشتان را افزایش دهید.