چرا داشتن پشتیبان و مشاوره سایت ضروری هست؟

پشتیبانی سایت

روزانه وب سایت های زیادی طراحی و ساخته می شوند، با توجه به هدفی که این وب سایت ها دارند در زمینه های فعالیتی مختلفی حضور داشته و از کسب و کار های کوچک و بزرگ گرفته تا اشخاص داشتن وب سایت هیچ‌گونه محدودیتی ندارد همه می‌توانند در اینترنت برای خود یک سایت داشته باشند. شما می‌توانید با داشتن یک سایت خوب در شبکه به کسب درآمد و یا به معرفی خود به دیگران بپردازید. امروزه شغل‌های زیادی هستند که در حوزه اینترنت فعالیت می‌کنند و کسب درآمدهای خیلی خوبی دارند و حتی دیده می‌شود .پس نیاز به مراقبت و نگه داری دارد. بسیاری از مشتریان ما در حالی که برای پشتیبانی و مدیریت سایت خود دچار مشکل شده اند، به ما مراجعه می کنند. یکی از مهمترین کارهای ما در شرکت طراوان پشتیبانی، بروز رسانی ونگه داری سایت شماست.
 به دلیل وجود برخی از مشکلات، وب سایت ها پس از طراحی و ساخت، بروز رسانی نشده و راکد می مانند، برخی از مشکلاتی که وجود آن ها باعث می شود وب سایت ها بروز رسانی و آپدیت نشوند:  

  1.     نداشتن وقت کافی برای پشتیبانی سایت
  2.     سخت بودن کار با بسیاری از سیستم های مدیریت محتوای برای پشتیبانی سایت ها
  3.    نداشتن دانش کافی برای کار و پشتیبانی سایت ها
  4.    نبود محتوا و مطالب زیاد در رابطه با حوزه های فعالیتی سایت
  5.     و…
     

ادمین سایت کیست؟ چرا باید یک پشتیبان سایت داشته باشم؟

پشتیبانی سایت


پشتیبانی وب سایت، همان‌طور که اشاره کردیم، این روزها به شدت مهم‌تر از طراحی سایت است چرا که هر سایت پس از راه اندازی به محتوا، حل مشکلات فنی، حفظ و نگهداری و … نیاز دارد. ادمین سایتی که شما استخدام می‌کنید، باید بتواند تمامی نیازهای روزمره کسب و کارتان، پشتیبانی‌های فنی، بروز رسانی صفحات و محتواها، بالابردن امنیت سایت و … را انجام دهد.
احتمالاً اگر کسب و کار اینترنتی شما هم در حال رشد باشد، متوجه خواهید شد که انجام این کارها از شما به تنهایی بر نمی‌آیید و باید برای این موضوع حتماً باید با یک تیم یا فرد متخصص با اطلاعات بروز کمک بگیرید. با کمی تحقیق در مورد وبمستری و پشتیبانی سایت متوجه خواهید شد که معمولاً گوگل هر ۲ ماه تغییراتی در الگوریتم‌های خود ایجاد می‌کند که اگر در این روند یک فرد اطلاعات خود را آپدیت نکند، احتمالاً در امر مدیریت سایت به مشکل برخواهد خورد.

چرا گرفتن مشاوره کسب و کار اینترنتی می‌تواند تا این اندازه مهم باشد؟

  • همیشه ابتدای مسیر، سخت‌ترین جای مسیر است

  • در برخی از مواقع ناچار به استفاده از مشاور هستید

وظایف پشتیبانی سایت

در ابتدا باید این امر را ذکر کنیم که وظایف پشتیبانی سایت تعریف مشخصی ندارد و حتی گاهی اوقات وظایف اصلی آن در قرارداد بین اشخاص معین می شود. با این حال پشتیبان باید کار های زیر را انجام دهد:

  1. قرار دادن مطالب و محتواها
  2. به روز رسانی سایت
  3. مدیریت اعضای سایت و نظرات آنها
  4. تمدید هاست
  5. رفع اخطار ها و ارورها
  6. دیزاین سایت
  7. سئو سایت
  8. مشاوره و پشتیبانی رایگان از طراحی سایت

یکی دیگر از خدمات برتر که توسط شرکت طراحی سایت طراوان به منظور سهولت مشتریان و رضایتمندی آنها ارائه می شود، مشاوره و پشتیبانی رایگان از طراحی سایت است. شما پس از سفارش طراحی سایت و حتی پس از تحویل آن نیز از خدمات مشاوره و پشتیبانی رایگان ما برخوردار خواهید بود.
پس از اتمام قرار داد طراحی سایت و تحویل گرفتن وب سایت، شما می توانید هر گونه سوال و راهنمایی را که نیاز داشتید را با گروه پشتیبانی ما در شرکت طراحی سایت  طراوان مطرح نمایید.
گروه پشتیبانی در شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن طراوان همواره آماده کمک به شما مشتریان عزیز می باشند.

برای برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی ما، از طریق این شماره، 01133242774، با ما در ارتباط باشید.

پشتیبانی و مشاوره طراحی سایت طراوان  به صورت رایگان انجام می شود. از این رو در صورت نیاز به پشتیبانی در زمینه طراحی سایت و سئو با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت طراوان تماس بگیرید.


نتیجه‌گیری:
اگر از یک پشتیبانی حرفه ای استفاده کنم، چه نتیجه ای در انتظار من خواهد بود؟
تا اینجای مقاله، احتمالاً شما هم با اهمیت وجود یک ادمین سایت حرفه ای و آن آشنا شده‌اید، اما آیا می‌دانید که اگر از یک تیم فنی و پشتیبانی سایت استفاده کنید، چه نتیجه ای برای کسب و کار شما بوجود خواهد آمد؟ حقیقت این است که داشتن یک تیم حرفه ای سایت، می‌تواند به شما در حفظ مشتریان فعلی بیزینستان و افزایش تعداد لید (مشتریان بالقوه) جهت بالا بردن میزان فروش کمک کند.
هر کسب و کاری با تعداد فروش خود زنده است و اگر شما نتوانید بفروشید، عملاً یک کسب و کار شکست خورده هستید! در این زمینه مدنظر بگیرید که می‌توانید نظرات، تجربیات و یا حتی سوالات خود را در مورد مدیریت سایت با ما در پایین این مقاله به اشتراک بگذارید. در نظر داشته باشید که نظرات شما می‌تواند به افراد دیگر که آشنایی زیادی با این موضوع ندارند، کمک کند.
از آنجایی که سایت یک محصول زنده است پس نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. در شرکت طراوان تیم پشتیبانی در کنار شما خواهد بود و کارشناسان ما به شما در زمینه تولید محتوای مناسب و استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی کمک می‌کنند تا نهایتا به نتیجه و هدفی کارا برسید و فروشتان را افزایش دهید.
همیشه سعی کنید مجموعه‌ای را برای طراحی وب سایتتان انتخاب کنید که دارای روزمه کاری خوب در این زمینه هستند و می‌توانند بهتر شما را در تحقق اهدافتان یاری کنند.

جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید   01133242774

سوالات متداول:

ادمین سایت کیست؟ چرا باید یک پشتیبان سایت داشته باشم؟
چرا گرفتن مشاوره کسب و کار اینترنتی می‌تواند تا این اندازه مهم باشد؟

اگر از یک پشتیبانی حرفه ای استفاده کنم، چه نتیجه ای در انتظار من خواهد بود؟
Travan.ir

پشتیبان و مشاوره سایت ضروری