نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام

رازهای مدیریت پیج اینستاگرام

ایجاد محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام

اولین چیزی که کاربران در صفحه شما می‌بینند، محتواهای متنی و تصویری هستند. هرچقدر که بتوانید مخاطب بیشتری را با پست‌های خود جذب کنید، موفق‌تر خواهید بود. شما باید بتوانید کاربر را به فالوور، فالورر را به علاقه‌مند و علاقه‌مند را به مشتری و خریدار تبدیل کنید. این فرآیند توسط محتواهای جذاب و کاربرپسند، تسریع می‌شود. خیلی از مدیران پیج اینستاگرام، بدون توجه به جذابیت‌های ممکن برای محتواهای متنی و تصویری، انتظار جذب مخاطب حداکثری را دارند که کاری ناممکن است. اگر در تولید محتوای ارزشمند و جذاب تبحری ندارید می‌توانید آن را به شرکت‌های تولید محتوا حرفه‌ای بسپارید.

افزایش فالوورهای هدفمند و باکیفیت

خیلی از کسب و کارها برای شروع کار خود در فضای مجازی اقدام به خرید پیج‌های با فالوور بالا یا خرید فالوور فیک و واقعی می‌کنند. اما آیا این کار واقعا بازخورد و کیفیت مناسبی دارد؟ در جواب باید بگوییم که به هیچ وجه از خرید پیج یا فالوور استفاده نکنید زیرا این فالوورها حتی در صورت واقعی بودن، آشناییتی با کسب و کار شما ندارند و به مرور دچار ریزش می‌شوند. فالووری برای شما ارزشمند و خوب است که بتواند از شما خرید کند یا شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کند. فالوورهای خریداری شده، عمدتاً در بازه‌های مختلف سنی و گروه‌های مشاغل مختلف هستند که احتمالاً در بازه مخاطبان و بازار هدف شما نیستند. بهتر است کسب و کار خود را در فضای مجازی به مرور و با صبر و حوصله رشد دهید تا اینکه هزینه و زمان خود را هدر بدهید.

افزایش تعامل مخاطب با صفحه ایستاگرام

بالا بردن درگیری مخاطب با پیج می‌تواند زمان ماندن کاربر را در صفحه شما افزایش دهد. اینکه بتوانید کاربر را برای مدتی طولانی، مجبور به بازدید از پست‌ها و ویدیوهای مختلف کنید، یعنی در قدم اول جذب مخاطب خود هستید. باید بتوانید کاربران را مشتاق به سوال و پرسش کنید. می‌توانید این درگیری‌ها را، از کامنت‌ها شروع کنید. سعی کنید به هر کدام از کامنت‌های مخاطبان پاسخ دهید و از آن‌ها بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر به دایرکت شما مراجعه کنند. این کار اگرچه زمان زیادی را از شما می‌گیرد اما در رشد پیج شما موثر است. زمان‌بر بودن این فرآیند، دلیل اصلی به وجود آمدن ادمین و اپراتور پیج اینستاگرام است که به شکل تخصصی ارتباط شما با مشتریان را برقرار می‌کنند. 

افزایش آگاهی از برند شما

به غیر از معرفی محصولات و انواع خدمات، برند شما نیز باید معرفی شود. همزمان با رشد صفحه مجازی شما، به همان نسبت و اندازه باید کسب و کار و برند شما نیز توسعه پیدا کند. شما باید بتوانید خود را به عنوان برندی قابل اطمینان و باکیفیت جا بیندازید و برای اینکار نیاز به برند مشخص و هدفمند دارید. ساخت برند و لوگو می‌توانید اولین قدم از این کار باشد. پس از آن باید تولید محتوای هدفمند و با استراتژی مشخص را در نظر خود داشته باشید. در ساخت برند می‌توانید از شعارهای تبلیغاتی و تگ‌لاین‌ها نیز استفاده کنید. اگر بتوانید با شعارهای تبلیغاتی خود بر سر زبان‌ها بیفتید، ره صد ساله را در یک شب می‌پیمایید و بازاری بزرگ از خریداران در انتظار شماست.

تبلیغات محصولات و خدمات شما در صفحات افراد معروف و تاثیرگذار

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها، جهت‌دهی مخاطبان را در فضای مجازی برعهده دارند. با کمی هزینه و راه اندازی کمپین تبلیغاتی هدفمند، می‌توانید خود را در بین بازار هدف متمایز و مشخص نشان دهید. می‌توانید با پیدا کردن سلبریتی‌های متناسب با کارتان یا اینفلوئنسرهای حوزه کسب و کار خود و پرداخت هزینه تبلیغات آنان، فالوورهای آنان را به سمت خود بکشانید. تدوین و اجرای کمپین تبلیغاتی باید مشخص و هدف‌گذاری شده باشد. تبلیغات بیهوده و بی‌هدف، تنها پول و بودجه شما را به هدر می‌دهد و کسب و کارتان را به نابودی می‌کشاند. به همین دلیل سعی کنید قبل از سفارش تبلیغات، به اندازه کافی در این باره تحقیق کرده باشید. 

مدیریت پیج اینستاگرام

استفاده درست و حرفه‌ای از هشتگ

هشتگ‌ها، برچسب‌هایی هستند که می‌تواند در چند کلمه، محصول و خدمت شما را معرفی کنند و از طرفی، میانبری برای رسیدن کاربران به پیج شما باشند. پیدا کردن هشتگ‌ها روز که به اصطلاح ترند شده باشند، نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد. شما هنگام نوشتن محتوا و تولید آن، باید بدانید که در کجا، به چه تعداد و از چه هشتگی استفاده کنید. استفاده از هشتگ‌های هدفمند و جذاب، می‌تواند پست شما را در بین پست‌های اکسپلور اینستاگرام و تاپ‌پست‌ها قرار دهد. به همین دلیل نیاز به ادمین یا اپراتوری حرفه‌ای برای هشتگ نویسی دارید. 

مشخص کردن بهترین زمان انتشار پست‌ها

شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمان پست شدن محتوا، می‌تواند در تعداد بازدید و میزان درگیری مخاطب با پیج شما، تاثیر گذار باشد. هر کسب و کار، دارای یک زمان خاص برای پست گذاری محتواست و نمی‌توان بدون بررسی و گاهاً آزمون و خطا، به این زمان پی برد. بدون مشخص شدن کاربران و هدف نهایی پیج، تعیین زمان پست گذاری ممکن نیست. یعنی این کار باید بعد از انجام امور دیگر، صورت بگیرد. تحلیل پیج و بررسی پست‌های قبلی می‌تواند در نتیجه‌گیری شما موثر باشد. 

پاسخ‌گویی مناسب به کامنت‌ها و دایرکت

کسی که به کامنت‌ها و دایرکت‌های پیج پاسخ می‌دهد باید صبر و حوصله‌ای زیاد داشته باشد. سر و کله زدن با مخاطبان مختلف که سطح آموزش و فرهنگ مختلفی دارند، کار هر کسی نیست و نیاز به تجربه‌ای بالا دارد. اپراتورهای پیج اینستاگرام وظیفه‌ی پاسخ دادن به کاربران پیج را برعهده دارند و گاهاً انتخاب فرد نادرست می‌تواند به کسب و کار شما ضربه بزند. حتی یک نظر بد در مورد کارتان می‌تواند چندین نفر را از دریافت محصولات و خدمات شما پشیمان کند. بنابراین هیچ گونه اشتباهی در انتخاب فرد صحیح انجام ندهید. 

مدیریت یکپارچه پبج اینستاگرام

نمی‌توانید یک بخش از مدیریت صفحه اینستاگرام را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید و بخش دیگری را در دست افراد تازه کار و بی‌تجربه رها کنید. صفحه شما باید یکپارچه و یکنواخت رشد کند. هر ایرادی در صفحه می‌تواند اثرش را روی دیگر بخش‌ها نیز بگذارد. تا وقتی محتوا حرفه‌ای و جذاب وجود نداشته باشد، تا وقتی هشتگ‌های حرفه‌ای و ترند روز در میان محتواها نباشد، تا وقتی پاسخ‌گویی به کاربران و فالوورها به طور کامل و با رعایت ادب و تاحترام صورت نگیرد و تا وقتی برند مشخصی برای کسب و کار خود نداشته باشید، پیج‌تان کامل و مناسب نیست. پیج شما باید مرتب در حال به روز رسانی و تغییر باشد و تا حد امکان از رکود و درجا زدن دور بماند. استفاده از پکیج‌های مدیریت اینستاگرام می‌تواند کار شما را برای جلو رفتن در فضای مجازی، سرعت ببخشد. می‌توانید با مراجعه به صفحه مدیریت اینستاگرام و تولید محتوای شرکت طراوان، از عناوین پکیج و نحوه کارکرد آن، مطلع شوید.

 فایل آموزشی محتوای اینستاگرام ،تمام نکات ریز اینستاگرام ، به صورت حرفه ای برای سفارش با شماره زیر تماس بگیرید.

01133242774 - 09112542438

نکات مهم مدیریت پیج اینستاگرام طراوان